UPSR (Tahun 6)

Soalan Ramalan 2010

1-Last Exam Tips Science UPSr 2010 Percuma

Soalan Percubaan 2010

Pahang

  1. Kertas Soalan Percubaan Pahang Bahasa Malaysia UPSR 2010
  2. Kertas Soalan Percubaan Pahang Bahasa Inggeris UPSR 2010
  3. Kertas Soalan Percubaan Pahang Science UPSR 2010
  4. Kertas Soalan Percubaan Pahang Mathematics UPSR 2010

Sarawak

  1. Kertas Soalan Percubaan Sarawak Bahasa Malaysia UPSR 2010
  2. Kertas Soalan Percubaan Sarawak Bahasa Inggeris UPSR 2010
  3. Kertas Soalan Percubaan Sarawak Science UPSR 2010

Sabah

1. Kertas Soalan Percubaan Sabah Bahasa Malaysia UPSR 2010

2. Kertas Soalan Percubaan Sabah Science UPSR 2010

38 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. said.. i like it.. bnyak maklumat ! thankz yerk ! =)

    ReplyDelete
  3. Anonymous4/9/11

    sya ingin mencapai 5A DALAM UPSR 2011

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum, cikgu . disini saya mahu bertanya kenapa ya kertas soalan percubaan sabah tidak dapat di buka ? :D

    ReplyDelete
  5. ok cikgu tak apa pun . dah boleh buka dah web tu :D terima kasih atas semuanya . - hanya allah yang dapat balas jasa cikgu :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous28/3/12

    asalamualaikum cikgu... boleh tanya?adakah soalan upsr percubaan 2012?

    ReplyDelete
  7. HANANI BT SHAIFULNIZAM15/5/12

    assalamualaikum cikgu saya nk tnye saya ada sdkt mslh dlm mata pljrn matematik........apa ptt saya buat?????????

    ReplyDelete
  8. 2012 percubaan cikgu akan download nanti ya

    ReplyDelete
  9. Anonymous6/6/12

    jangan sains saja....semua soalan upsr yer...cikgu berasal dri maner?

    ReplyDelete
  10. Anonymous6/6/12

    CIKGU...macam mana nak dapat 5A?saya ingin sangat nak dapat 5A...saya mahu ibu bapa saya bangga...tpi saya tak tahu bagaimana caranya?adakah dengan cara membuktikan yang kita ini boleh mendapat keputusan yang cemerlang dengan cara pergi tuisyen sahaja?tak kan cikgu..boleh tak cikgu b eri sedikit maklumat tentang bagaimana nak memperoleh keputusan yg cemerlang dalam UPSR...

    ReplyDelete
  11. Anonymous12/6/12

    Boleh tak tunjukkan soalan UPSR tahun niee??????????

    ReplyDelete
  12. Anonymous23/6/12

    pls bleh tak paparkn questions upsr thn nie.....

    ReplyDelete
  13. Anonymous4/7/12

    btul3.....nk tau gak soalan nya cm na.....bley la ulang kaji kit....kn.....urmmmmmmmmm.....

    ReplyDelete
  14. fAtIn_EzAtY (google)19/7/12

    SYE NK 5A DLM PERCUBAAN UPSR DN UPSR SEBENAR....

    ReplyDelete
  15. Anonymous25/8/12

    kesiannn...cikgu tak lyn....maaf erkk..

    ReplyDelete
  16. Anonymous2/9/12

    Asal kosong jek? hai..menyesal aku gi sini tpi info yng dpt manfaat jugak la...x gempak sngt laa...btw tq cikgu wlaupn bagi info yng mmg X SEBERAPA YA!!!

    ReplyDelete
  17. Anonymous10/9/12

    sy ingin mencapai 5A dlm UPSR pada thn ni iaitu thn 2012...sy harap semua doa kepada sy...heee...

    ReplyDelete
  18. mohdfaris11/9/12

    saya nak 5A

    ReplyDelete
  19. MASYITAH WAHAB12/9/12

    saya akan mendapat 5A .. insya'allah saya akan berjaya . doakan saya mendapat 5A .

    ReplyDelete
  20. Anonymous12/9/12

    bagaimana nak membuat karangan bahasa inggeris dengan elok dan baik

    ReplyDelete
  21. Anonymous1/11/12

    IT WAS MARVELOUS SUPER I HOPE I WILL GET 5'A.............

    ReplyDelete
  22. jijdjfefds13/1/13

    bagaimana nk menjawab semua soalan mathematics

    ReplyDelete
  23. Anonymous3/2/13

    assalamualaikum pada tahun 2013 saya hadapi upsr....saya harap saya dapat 5A dlm upsr....saya juga berharap ibu bapa saya doakan saya ......insyaallah....sesape yg upsr pd tahun ni saya doakan korang sume dpt 5A dalam upsr .....semoga sume org terus sukses sentiasa......assalamualaikum

    ReplyDelete
  24. FARAH AINA26/2/13

    cikgu umi saya nak kata terima kasih kerana telah banyak memberi fomula terima kasih 5A MILIK SAYA

    ReplyDelete
  25. ALIA NAWAI26/2/13

    CIKGU umi saya nak kata terima kasih.5A SAYA PUNYA..SKBB

    ReplyDelete
  26. BLA BLA BLA .. ADE KU KESAH

    ReplyDelete
  27. BOSAN YE LH BELAJAR NIEH

    ReplyDelete
  28. Anonymous2/3/13

    saya pasti akan dapat 5A didalam UPSR tahun ini.....insyaallah.....

    ReplyDelete
  29. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  30. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  31. syella salim16/4/13

    cikgu bagai manakah saya nak lulus upsr pada tahun ini saya ingin mendapatkan 5a bolehkah saya selalu pergi tusyen setiap hari tidak.saya juga mahu ibu bapa saya bangga dengan keputusan saya saya harap ibu bapa saya akan mendoakan saya...saya juga berdoa supaya saya mendapat keputusan yang lebih baik lagi......

    ReplyDelete
  32. Anonymous6/8/13

    saya mesti dpt 5a dalam upsr

    ReplyDelete
  33. Anonymous11/1/14

    insyaallah saya akan dapat lima 5A



    ReplyDelete
  34. Anonymous5/3/14

    macam mana nak lulus upsr nanti pada tahun ini saya terlibat dalam sukan macam bermain bola sepak bola baling dan badminton............?






    ReplyDelete
  35. Anonymous5/3/14

    macam mana nak lulus upsr nanti saya tidak dapat belajar kerana saya terlibat dalam sukan macam bermain bola sepak bola baling dan badminton bila saya sampai di rumah saya terus tidur...........?

    ReplyDelete
  36. Anonymous7/7/14

    doakan saya dpt pangkat 1 sdka..klau korang x tahu ape ITU sdka,Cari lah di goggle. ianya sejenis soalan skolah agama daerah johor..& x lupa juge,I Ade masuk olimpiad math(OMK)

    ReplyDelete
  37. Anonymous7/7/14

    boring lah

    ReplyDelete
  38. NUR ANIS WAHIDA3/10/14

    saya harap saya mendapat 5A dalam UPSR..insysaalah saya akan ubah kehidupan emak saya dan akan pastikan saya berjaya dengan cemerlang dalam UPSR.....5Amilik saya.....5A,5A,5A,5A

    ReplyDelete

Sila Berikan Komen Anda Disini

Letak Iklan anda disini RM50 sebulan.1 Kekosongan sahaja lagi