Follow by Email

"Bengkel Khas Pecutan Akhir Dan Teknik Menjawab Maths 2013"

UPSR (Tahun 6)

Soalan Ramalan 2010

1-Last Exam Tips Science UPSr 2010 Percuma

Soalan Percubaan 2010

Pahang

  1. Kertas Soalan Percubaan Pahang Bahasa Malaysia UPSR 2010
  2. Kertas Soalan Percubaan Pahang Bahasa Inggeris UPSR 2010
  3. Kertas Soalan Percubaan Pahang Science UPSR 2010
  4. Kertas Soalan Percubaan Pahang Mathematics UPSR 2010

Sarawak

  1. Kertas Soalan Percubaan Sarawak Bahasa Malaysia UPSR 2010
  2. Kertas Soalan Percubaan Sarawak Bahasa Inggeris UPSR 2010
  3. Kertas Soalan Percubaan Sarawak Science UPSR 2010

Sabah

1. Kertas Soalan Percubaan Sabah Bahasa Malaysia UPSR 2010

2. Kertas Soalan Percubaan Sabah Science UPSR 2010

37 comments:

ilynur_kasih said...
This comment has been removed by the author.
fatima az zahra said...

said.. i like it.. bnyak maklumat ! thankz yerk ! =)

Anonymous said...

sya ingin mencapai 5A DALAM UPSR 2011

Story Of March said...

Assalamualaikum, cikgu . disini saya mahu bertanya kenapa ya kertas soalan percubaan sabah tidak dapat di buka ? :D

Story Of March said...

ok cikgu tak apa pun . dah boleh buka dah web tu :D terima kasih atas semuanya . - hanya allah yang dapat balas jasa cikgu :)

Anonymous said...

asalamualaikum cikgu... boleh tanya?adakah soalan upsr percubaan 2012?

HANANI BT SHAIFULNIZAM said...

assalamualaikum cikgu saya nk tnye saya ada sdkt mslh dlm mata pljrn matematik........apa ptt saya buat?????????

Admin said...

2012 percubaan cikgu akan download nanti ya

Anonymous said...

jangan sains saja....semua soalan upsr yer...cikgu berasal dri maner?

Anonymous said...

CIKGU...macam mana nak dapat 5A?saya ingin sangat nak dapat 5A...saya mahu ibu bapa saya bangga...tpi saya tak tahu bagaimana caranya?adakah dengan cara membuktikan yang kita ini boleh mendapat keputusan yang cemerlang dengan cara pergi tuisyen sahaja?tak kan cikgu..boleh tak cikgu b eri sedikit maklumat tentang bagaimana nak memperoleh keputusan yg cemerlang dalam UPSR...

Anonymous said...

Boleh tak tunjukkan soalan UPSR tahun niee??????????

Anonymous said...

pls bleh tak paparkn questions upsr thn nie.....

Anonymous said...

btul3.....nk tau gak soalan nya cm na.....bley la ulang kaji kit....kn.....urmmmmmmmmm.....

fAtIn_EzAtY (google) said...

SYE NK 5A DLM PERCUBAAN UPSR DN UPSR SEBENAR....

Anonymous said...

kesiannn...cikgu tak lyn....maaf erkk..

Anonymous said...

Asal kosong jek? hai..menyesal aku gi sini tpi info yng dpt manfaat jugak la...x gempak sngt laa...btw tq cikgu wlaupn bagi info yng mmg X SEBERAPA YA!!!

Anonymous said...

sy ingin mencapai 5A dlm UPSR pada thn ni iaitu thn 2012...sy harap semua doa kepada sy...heee...

mohdfaris said...

saya nak 5A

MASYITAH WAHAB said...

saya akan mendapat 5A .. insya'allah saya akan berjaya . doakan saya mendapat 5A .

Anonymous said...

bagaimana nak membuat karangan bahasa inggeris dengan elok dan baik

Anonymous said...

IT WAS MARVELOUS SUPER I HOPE I WILL GET 5'A.............

jijdjfefds said...

bagaimana nk menjawab semua soalan mathematics

Anonymous said...

assalamualaikum pada tahun 2013 saya hadapi upsr....saya harap saya dapat 5A dlm upsr....saya juga berharap ibu bapa saya doakan saya ......insyaallah....sesape yg upsr pd tahun ni saya doakan korang sume dpt 5A dalam upsr .....semoga sume org terus sukses sentiasa......assalamualaikum

FARAH AINA said...

cikgu umi saya nak kata terima kasih kerana telah banyak memberi fomula terima kasih 5A MILIK SAYA

ALIA NAWAI said...

CIKGU umi saya nak kata terima kasih.5A SAYA PUNYA..SKBB

ZATI said...

BLA BLA BLA .. ADE KU KESAH

NONA said...

BOSAN YE LH BELAJAR NIEH

Anonymous said...

saya pasti akan dapat 5A didalam UPSR tahun ini.....insyaallah.....

Aloyy said...
This comment has been removed by the author.
norezah said...
This comment has been removed by the author.
syella salim said...

cikgu bagai manakah saya nak lulus upsr pada tahun ini saya ingin mendapatkan 5a bolehkah saya selalu pergi tusyen setiap hari tidak.saya juga mahu ibu bapa saya bangga dengan keputusan saya saya harap ibu bapa saya akan mendoakan saya...saya juga berdoa supaya saya mendapat keputusan yang lebih baik lagi......

Anonymous said...

saya mesti dpt 5a dalam upsr

Anonymous said...

insyaallah saya akan dapat lima 5A



Anonymous said...

macam mana nak lulus upsr nanti pada tahun ini saya terlibat dalam sukan macam bermain bola sepak bola baling dan badminton............?






Anonymous said...

macam mana nak lulus upsr nanti saya tidak dapat belajar kerana saya terlibat dalam sukan macam bermain bola sepak bola baling dan badminton bila saya sampai di rumah saya terus tidur...........?

Anonymous said...

doakan saya dpt pangkat 1 sdka..klau korang x tahu ape ITU sdka,Cari lah di goggle. ianya sejenis soalan skolah agama daerah johor..& x lupa juge,I Ade masuk olimpiad math(OMK)

Anonymous said...

boring lah

Post a Comment

Sila Berikan Komen Anda Disini

Letak Iklan anda disini RM50 sebulan.1 Kekosongan sahaja lagi

BENGKEL PECUTAN AWAL 2012

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates