Sistem E.C.K.! Rahsia Teknik Ulangkaji Terhebat!

Assalamualaikum Sahabat,

Saya sering istilah-istilah di bawah sering dijadikan alasan :

“kalau dah lembap, memang susah nak terima pelajaran”
“Aku ni kalau result exam, cukup-cukup makan je”
“Aku memang tak mampu jadi bijak macam dia, dia genius”
“Dia takpa lah, mak bapa dia dua-dua bijak”
“Si Ahmad yang bijak tu pun boleh sangkut, inikan pula kau”
“Aku kurang konfiden nak target lebih-lebih sebab banyak sangat aku pegang jawatan ni”
“Pening le nak baca buku ni, aku tak faham la bahasa arab ni”
“Susah la nak score kalau takde kelas tambahan ni”
“Takde masa la nak study, sibuk sangat dengan urusan persatuan ni”

Kini, tiada lagi alasan anda untuk semua itu! Apa yang akan saya dedahkan kepada anda untuk menggunakan Sistem E.C.K. nanti ialah :

-10 LANGKAH mudah dan istiqamah (berterusan) Sistem E.C.K. untuk anda aplikasikan sebelum menduduki peperiksaan
-Sistem 1 BULAN penat untuk BERJAYA lebih baik dari 1 TAHUN penat untuk GAGAL!
-Pembongkaran besar-besaran Rahsia Sistem E.C.K. seperti Teknik Penjadualan, Teknik Speed Reading, Teknik Pengurusan Nota, Teknik Tumpu Tajuk dan lain-lain
-Penerangan eBook yang lengkap, jelas, terperinci & padat dengan contoh-contoh bergambar atau screen shoot
-Contoh pelan tindakan penyediaan jadual ulangkaji yang anda boleh tiru bulat-bulat. Anda tak perlu pening kepala dan buang masa untuk merangka jadual ulangkaji anda.
-Tips-tips & maklumat tambahan sebagai bakal penuntut ilmu yang cemerlang dunia dan akhirat dan
-Pelbagai lagi informasi berguna untuk anda dalam mencapai kecemerlangan dalam peperiksaan nanti.. Insyaallah...

Kalau Sahabat masih ragu, layari Laman Web ini - http://success.com-nice.info

Sekian, Terima Kasih.

Terima kasih kepada,
[Ustaz Norazlan Mahmod]

No comments:

Post a Comment

Sila Berikan Komen Anda Disini

Letak Iklan anda disini RM50 sebulan.1 Kekosongan sahaja lagi