SOALAN SPM MATEMATIK 2009 YANG LALU BOCOR KER???SPM 2010 MACAM MANA?????



Salam hormat..tajuk ni agak panas bukan…sebenarnya bukan soalan bocor menjadi persoalan.apa yang ingin saya sampaikan disini adalah keberkesananya jika anak-anak anda didedahkan dengan SOALAN-SOALAN BERTARAF PEPERIKSAAN dan tidak terlalu bergantung dengan Soalan-soaln latih tubi yang dibeli dikedai-kedai buku sahaja.Kenapa??Ini kerana majority pelajar cemerlang dalam Matematik semuanya membuat persediaan dengan berlatih dan mengulangkaji menggunakan soalan2 percubaan negeri,sbp mrsm dan soalan2 peperiksaan sebenar.Jika dilihat dari sudut hasil jelas ini merupakan usaha yang sangat berbaloi..Jika anda masih ragu-ragu lagi.apa kata nada lihat bukti yang saya sediakan dibawah…Ini merupakan Kajian ilmiah dan analisi yang telah saya lakukan.. >>DIBAWAH MERUPAKAN SOALAN PERCUBAAN SBP 2009 (MATHS SPM<<

APA KATA ANDA LIHAT PULA SOALAN SPM MATHS YANG KELUAR TAHUN LALU

>>DIBAWAH MERUPAKAN SOALAN YANG KELUAR DALAM SPM 2009


ADa perbezaan tak??Soalan nya sama bukan? yang membezakanya adalah nombor sahaja.ermm bertuahnya pelajar SPM2009 lalukan.huhu

Info UPDATE

e-Book Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 berkualiti Tinggi +Soalan Peperiksaan Sebenar SPM 2003-2009 +Soalan Peperiksaan Percubaan SBP dan Negeri 2009

Maklumat Lanjut KLIK SINI




4 comments:

  1. cikgu yang persegi nak buat macam mana?

    ReplyDelete
  2. @Aiman persegi y mana ni.tak ada pun soalan yang persegi ni dik..



    cikgu rajaei....

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum cikgu rajaei..

    Cikgu, saya seorang pelajar yang lemah dlm subjek mathematics..ya saya pun percaya untuk menguasai subjek mathematics kita memerlukan latihan yang banyak..tetapi saya tak tahu kenapa walaupun saya membuat latihan bersama guru..apabila tibanya peperiksaan..saya tdak dapat melakukannya walhal soalan yang saya buat itu lebih kurang sama aje..harap cikgu rajie boleh beri sedikit nasihat utntuk saya praktikkan..terima kasih

    ReplyDelete
  4. Salam adik su.Punca utama sebenarnya kerana adik2 membuat latihan dengan main semborono sahaja.Dengan kata lain tiada matlamat.Adik sepatutnya memahami format soalan exam adik2Cikgu cadangkan ambil soalan peperiksaan sebenar.Maksudnya kalau kertas 2 lihat cth soalan pertama (peperiksaan sebenar)tajuk apa.kemudian lihat bentuk soalan.kemudian cari 4-5 soalan y mirip dengan soalan peperiksaan tadi dan jadikan latih tubi

    ReplyDelete

Sila Berikan Komen Anda Disini

Letak Iklan anda disini RM50 sebulan.1 Kekosongan sahaja lagi